%a Bajki dla dyslektyków : %b bajki dla dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania / %c Kamila Waleszkiewicz.
260
#
%a Kraków : %b Impuls, %c 2003.
300
%a 38, [2] s. : %b il. ; %c 24 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Proza
385
%m Grupa wiekowa %a Dzieci
386
%m Przynależność kulturowa %a Literatura polska
388
#
%a 2001-
520
8
%a Każde dziecko jest zdolne. Każde na swój niepowtarzalny sposób. Problem z nauką czytania i pisania nie polega na tym, czy dane dziecko nauczy się czytać i pisać, tylko na tym, jakim sposobem i w jakim czasie to osiągnie. Zależy to od indywidualnego sposobu przyswajania wiedzy. Jednym z takich sposobów jest kojarzenie przedmiotów, zjawisk, czy zdarzeń. Bardzo pomocne w nauce są także ruch, praca twórcza oraz pozytywne emocje. Prezentowane bajki pomogą dzieciom zbudować zbiór skojarzeń ułatwiających prawidłowe rozpoznawanie liter. A dzięki zabawie (np. rysowaniu, naklejaniu, wycinaniu czy lepieniu z plasteliny) uatrakcyjnią proces nauki czytania i pisania. %u https://merlin.pl/bajki-dla-dyslektykow-bajki-dla-dzieci-z-trudnosciami-w-nauce-czytania-i-pisania-kamila-waleszkiewicz/1898230/
650
9
%a Korekcja pisania
650
9
%a Korekcja czytania
655
9
%a Opowiadania i nowele
655
9
%a Literatura dla dzieci
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Psychologia
710
2
#
%a Oficyna Wydawnicza Impuls. %4 pbl
856
4
#
%u https://integro.uws.edu.pl/integro/site/recorddetail/0271800289694 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a 83-7308-284-0
980
%a 372.41 %y Nauka czytania
980
%a 372.45 %y Nauka pisania
980
%a 884-93 %y Literatura polska dla dzieci
981
1
%a 372.41 : 372.45 : 884-93
Każde dziecko jest zdolne. Każde na swój niepowtarzalny sposób. Problem z nauką czytania i pisania nie polega na tym, czy dane dziecko nauczy się czytać i pisać, tylko na tym, jakim sposobem i w jakim czasie to osiągnie. Zależy to od indywidualnego sposobu przyswajania wiedzy. Jednym z takich sposobów jest kojarzenie przedmiotów, zjawisk, czy zdarzeń. Bardzo pomocne w nauce są także ruch, praca twórcza oraz pozytywne emocje. Prezentowane bajki pomogą dzieciom zbudować zbiór skojarzeń ułatwiających prawidłowe rozpoznawanie liter. A dzięki zabawie (np. rysowaniu, naklejaniu, wycinaniu czy lepieniu z plasteliny) uatrakcyjnią proces nauki czytania i pisania.
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?