- Tytuł pełny:
- Supermarketyzacja : religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej / Tomasz Szlendak ; Fundacja na Rzecz Nauki Polskiej
- Autorzy:
- Szlendak, Tomasz (1974- )
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Wrocławski. Wydawnictwo. Wydawca, nakładca (publisher)
- Wydawca:
- Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania:
- 2004
- Seria:
- Monografie Fundacji na rzecz Nauki Polskiej. Seria Humanistyczna
- Zawartość serii:
- Monografie Fundacji na rzecz Nauki Polskiej. Seria Humanistyczna
- Opis fizyczny:
- 204, [11] s. : wykr. ; 21 cm
- ISBN:
- 8322924615
- Uwagi:
- Na okł. skrócona nazwa serii: Monografie FNP. Seria Humanistyczna
Bibliogr. s. 189-[197]
Indeks
Streszcz. ang - Temat:
- Religijność
Życie seksualne
Kultura
Młodzież
Kultura masowa
Socjologia i społeczeństwo
Religia i duchowość
Kultura i sztuka - Gatunek / Forma:
- Książki
- Klas. wewnętrzna:
- Cz XIIc
- Książka