Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing wirusowy w internecie

Tytuł pełny:
Marketing wirusowy w internecie / Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz
Autorzy:
Michalak, Piotr R
Daszkiewicz, Damian
Musz, Anna (1988- )
Współtwórcy:
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca, nakładca (publisher)
Wydawca:
Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress
Rok wydania:
cop. 2009
Opis fizyczny:
129 s. : il. ; 21 cm
ISBN:
9788324621248
Uwagi:
Na k. tyt. i okł.: Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością! Niezbędny do życia bakcyl marketingowy. Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy. Partnerzy promocji i programy partnerskie - tylko dla zarażonych ideą. Publikowanie e-booków i artykułów - częste objawy marketingu wirusowego. Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe - studium kliniczne popularnych przypadków
Na drugiej s. okł.: Książki klasy business. Epidemia rozsiewania przez sieć
Skorowidz
Temat:
Marketing cyfrowy
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01881cam#a2200325#i#4500
001 0272200816621
003 SIEDL 001
005 20231121191758.5
008 090914s2009####pl#a###f#####|001#0#pol#c
020 %a 9788324621248
035 %a xx001415295
035 %a (NUKAT)vtls001415295
040 %a WA 72/01OMK %c WA 72/01OMK %d WA 72/01OMW %d WA U/JKs %d KR U/42JCs
100 1 %a Michalak, Piotr R.
245 1 0 %a Marketing wirusowy w internecie / %c Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz.
260 # %a Gliwice : %b Wydawnictwo Helion - Onepress, %c cop. 2009.
300 %a 129 s. : %b il. ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Na k. tyt. i okł.: Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością! Niezbędny do życia bakcyl marketingowy. Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy. Partnerzy promocji i programy partnerskie - tylko dla zarażonych ideą. Publikowanie e-booków i artykułów - częste objawy marketingu wirusowego. Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe - studium kliniczne popularnych przypadków.
500 %a Na drugiej s. okł.: Książki klasy business. Epidemia rozsiewania przez sieć.
504 %a Skorowidz.
650 9 %a Marketing cyfrowy
700 1 # %a Daszkiewicz, Damian.
700 1 # %a Musz, Anna %d (1988- ).
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Helion. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.uws.edu.pl/integro/site/recorddetail/0272200816621 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-246-2124-8

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Główna
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
BG 394674
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies