Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

Tytuł pełny:
Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe / redakcja naukowa Małgorzata Bartosik-Purgat ; autorzy: Marcin Awdziej [i 17 pozostałych]
Autorzy:
Awdziej, Marcin
Współtwórcy:
Bartosik-Purgat, Małgorzata. Red.
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca, nakładca (publisher)
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
cop. 2017
Seria:
Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN
Zawartość serii:
Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
Opis fizyczny:
281, [1] s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788301194604
Uwagi:
Bibliogr. s. 255-279
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu, a także dla naukowców, badaczy i praktyków
Temat:
Decyzje
Komunikacja elektroniczna
Komunikacja marketingowa
Konsumenci
Społeczeństwo informacyjne
Zachowanie
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje naukowe
Materiały pomocnicze
Praca zbiorowa
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02344cam#a2200529#i#4500
001 0272801653509
003 SIEDL 001
005 20231121203723.4
008 170911s2017####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788301194604
035 %a xx004108533
035 %a (NUKAT)vtls004108533
040 %a WA 510/IM %c WA 510/IM %d WA 510/IM %d GD U/AEKs
100 1 %a Awdziej, Marcin.
245 1 0 %a Zachowania konsumentów : %b globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe / %c redakcja naukowa Małgorzata Bartosik-Purgat ; autorzy: Marcin Awdziej [i 17 pozostałych].
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c cop. 2017.
300 %a 281, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
388 # %a 2001-
490 1 %a Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN
504 %a Bibliogr. s. 255-279.
521 8 %a Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu, a także dla naukowców, badaczy i praktyków.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Decyzje
650 9 %a Komunikacja elektroniczna
650 9 %a Komunikacja marketingowa
650 9 %a Konsumenci
650 9 %a Społeczeństwo informacyjne
650 9 %a Zachowanie
655 9 %a Materiały pomocnicze
655 9 %a Praca zbiorowa
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Bartosik-Purgat, Małgorzata. %e Red.
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %4 pbl
830 0 %a Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
856 4 8 %3 Okładka %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004108533.jpg
856 4 1 %3 Spis treści %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004108533.pdf
856 4 # %u https://integro.uws.edu.pl/integro/site/recorddetail/0272801653509 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-01-19460-4

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Główna
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
BG 453263
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies