Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Moda a społeczeństwo konsumpcyjne : społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich

Tytuł pełny:
Moda a społeczeństwo konsumpcyjne : społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich / Aleksandra Perchla-Włosik
Autorzy:
Perchla-Włosik, Aleksandra
Współtwórcy:
Uniwersytet Wrocławski. Wydawnictwo. Wydawca, nakładca (publisher)
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania:
2019
Seria:
Acta Universitatis Wratislaviensis, 0239-6661 ; no 3901
Zawartość serii:
Acta Universitatis Wratislaviensis 0239-6661 no 3901
Opis fizyczny:
188, [3] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm
ISBN:
9788322936504
Uwagi:
Bibliografia na stronach 175-188
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Moda
Odzież
Społeczeństwo konsumpcyjne
Gospodarka, ekonomia, finanse
Socjologia i społeczeństwo
Styl życia, moda i uroda
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Monografia
Raport z badań
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01944cam#a2200481#i#4500
001 0273002080956
003 SIEDL 001
005 20231121211108.2
008 190524s2019####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788322936504
035 %a xx004624930
035 %a (NUKAT)vtls004624930
040 %a WR U/MGA %b pol %e rda %c WR U/MGA %d WR U/EG %d WR U/AOs %d SIEDL 001/AD %d WA 14/MBs
041 0 # %a pol %b eng
045 2 %b d2011 %b d2018
046 %k 2019
100 1 %a Perchla-Włosik, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a Moda a społeczeństwo konsumpcyjne : %b społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich / %c Aleksandra Perchla-Włosik.
260 # %a Wrocław : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, %c 2019.
300 %a 188, [3] strony : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
490 1 %a Acta Universitatis Wratislaviensis, %x 0239-6661 ; %v no 3901
504 %a Bibliografia na stronach 175-188.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Moda
650 9 %a Odzież
650 9 %a Społeczeństwo konsumpcyjne
655 9 %a Monografia
655 9 %a Raport z badań
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Styl życia, moda i uroda
710 2 # %a Uniwersytet Wrocławski. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Acta Universitatis Wratislaviensis %x 0239-6661 %v no 3901
856 4 # %u https://integro.uws.edu.pl/integro/site/recorddetail/0273002080956 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-229-3650-4

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Główna
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
BG 467579
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies