Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Customer engagement : management practices in the consumer goods and services sector

Tytuł pełny:
Customer engagement : management practices in the consumer goods and services sector / Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel ; translation: Biuro Tłumaczeń VERSUS s.c
Autorzy:
Żyminkowska, Katarzyna
Wiechoczek, Joanna
Kieżel, Małgorzata
Współtwórcy:
Difin. Wydawca, nakładca (publisher)
Biuro Tłumaczeń VERSUS. Tłumacz
Wydawca:
Warszawa : Difin
Rok wydania:
2019
Opis fizyczny:
169, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 23 cm
ISBN:
9788380858619
Uwagi:
Bibliografia na stronach 159-161
The research leading to the results discussed in this book has received funding from the National Science Centre, Poland in project no. 2014/13/B/HS4/01614
Tekst tłumaczony z języka polskiego
Temat:
Konsumenci
Marketing
Postawy
Polska
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02158cam#a2200481#i#4500
001 0273002090007
003 SIEDL 001
005 20231121211141.9
008 190710s2019####pl#a#########|000#0#eng#c
020 %a 9788380858619
035 %a xx004661301
035 %a (NUKAT)vtls004661301
040 %a OLSZT 003/JG %b pol %e rda %c OLSZT 003/JGs %d OLSZT 003/ISO %d WR U/PAdml %d WA 14/MBs
041 1 # %a eng %h pol
045 0 %b d2017
046 %k 2019
100 1 %a Żyminkowska, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Customer engagement : %b management practices in the consumer goods and services sector / %c Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel ; translation: Biuro Tłumaczeń VERSUS s.c.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2019.
300 %a 169, [1] strona : %b ilustracje kolorowe ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 159-161.
536 %a The research leading to the results discussed in this book has received funding from the National Science Centre, Poland in project no. 2014/13/B/HS4/01614.
546 %a Tekst tłumaczony z języka polskiego.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Konsumenci
650 9 %a Marketing
650 9 %a Postawy
651 9 %a Polska
655 9 %a Opracowanie
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Wiechoczek, Joanna. %e Autor
700 1 # %a Kieżel, Małgorzata. %e Autor
710 2 # %a Difin. %e Wydawca %4 pbl
710 2 # %a Biuro Tłumaczeń VERSUS. %e Tłumacz
856 4 # %u https://integro.uws.edu.pl/integro/site/recorddetail/0273002090007 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8085-861-9

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Główna
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
BG 467854
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies